maandag 19 januari 2015

Serie #13 Zwanger!

Hallo allemaal,

Ik had de afgelopen week iedere keer zin in kaartjes maken, maar het kwam er telkens niet van, behalve dan het kaartje dat ik voor mijn broer maakte. Zaterdag werd ik ziek, de hele middag heb ik toen op mijn bed gelegen, dus toen is er ook niets van gekomen.
Maar... mijn moeder was met mijn broer en schoonzus naar de verjaardag van mijn neefje geweest en waar zij wonen zit een XL Pipoos. Dat heb ik nooit geweten. Mijn moeder en schoonzus zijn er naartoe gegaan (en volgens mij heeft mijn broer ze vergezeld) en er was ook een outlet-gedeelte. Daar heeft mijn moeder een stempel en twee snijmallen gekocht voor maar 10 euro! Dus moest ik natuurlijk wel kaartjes gaan maken dit weekend.
Gisteren was ik nog steeds niet beter, maar ik besloot om niet naar bed te gaan 's middags, want ik dacht: anders slaap ik vannacht niet. Nou heb ik de afgelopen nacht ook niet superlekker geslapen, maar dat kwam omdat ik de hele tijd aan het hoesten was (ik ben dus nog steeds niet beter). Mijn schoonzus bleef na kerktijd ook de hele dag (samen met mijn broer) en samen hebben we in totaal 18! kaartjes gemaakt. Zij 10, ik 8. Over anderhalve maand is er van onze kerk een winterfair en daar wil ik weer kaartjes gaan verkopen, dus het is wel nodig om veel kaartjes op voorraad te hebben! En ik laat jullie twee kaartjes zien van die ik gemaakt heb. Ze zijn gebaseerd op een idee van Miranda, ik vond het zó fantastisch. Ik heb er nog meer ideetjes door gekregen. Dat komt mooi uit, want de alfabetstempels van Eline had ik nog maar één keer gebruikt, terwijl ze net zo leuk zijn!


Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Papermania
-Inkt: Boekenvoordeel



Vinden jullie deze kaarten ook zo leuk? Zo. Morgen meer nieuws over de deken en voor de rest van de week heb ik ook nog wat kaartjes om te laten zien. Zeker omdat ik, als het lukt, straks nog meer kaartjes wil gaan maken!

Een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat mijn kaarten je hebben geïnspireerd! De stempels zijn zo leuk, die moeten gebruikt worden. Zo dansend op een rijtje vond ik ze ook erg leuk, mooi zo met die kleuren er ook bij. Scheuren blijf ik ook leuk vinden! Ik ben benieuwd naar de rest van je inspiratie. Bedankt voor het linken! Hopelijk ben je gauw weer fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en toch heel speels kaartje zeg!!
    Leuk idee, die letters zo golvend stempelen.
    Beterschap, volgens mij is half Nederland ziek, heb je niks aan om te weten, maar ja.
    Tot gauw, enne.....GOED UITZIEKEN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Baie oulike kaartjies, Mirjam!!
    Ek hoop jou voel gou beter!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen