dinsdag 27 januari 2015

Notitieboekje pimpen #1

Hallo allemaal,

Ik had dit berichtje gisteren al willen posten, maar na een lange stagedag had ik nergens meer zin in. Voor de winterfair, waar ik volgens mij al over gesproken heb, wil ik ook graag een aantal gepimpte notitieboekjes hebben, voor de verkoop. Lang na te denken over wat erop moest, hoefde ik niet. Veel mensen bij mij in de kerk maken aantekeningen bij de preek (ikzelf ook) en ik dacht dat het wel leuk was om dan boekjes met Engelse Bijbelteksten te maken. En kijk eens, hier is er al één!

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Papier: Action
-Snijmal: Marianne Design
-Plakparels: Action
-Notitieboekje: HEMA


Een fijne avond!

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, een speciaal notititieboekje voor in de kerk! Mooie tekst!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen