zaterdag 10 januari 2015

Mojo Monday #379

Het is al even geleden dat ik meedeed aan een schets van Mojo Monday, maar deze week, dinsdag om precies te zijn, heb ik weer een kaartje gemaakt n.a.v. de huidige schets. En die laat ik vandaag aan jullie zien! Ik gebruikte papier dat uit een kerstset komt, maar niet per se kerstpapier is. Ik houd echt van de combi bruin, blauw en rood. Het liefst zou ik alle kaarten in deze kleurtjes maken, maar over een poosje is dat misschien weer anders. Verder heb ik het kaartje erg eenvoudig gehouden!

It's some time ago I entered the Mojo Monday Challenge, but last week I decided to make a card using that sketch. I want to show that card to you today! I used paper from a Christmas set, but didn't make a Christmas card with it. I'm just in love with that red/blue/brown combination. I hope you like the card!


Gebruikte materialen
-Scrappapier: Dovecraft
-Stempel: Vervestamps
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Lint: Blokker

Verder wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties de laatste tijd. Ze doen me erg goed. Ook ben ik blij dat zovelen van jullie de sneeuwpop heel schattig vinden. Ik ben zelf nog steeds heel blij dat ik hem gemaakt heb! Ik kan het een ieder van jullie aanraden!

Liefs,
Mirjam

PS: Alweer het 350e berichtje! Op naar de 400!

3 opmerkingen:

  1. Hallo, Mirjam!!!
    Ek het self ook lanklaas deelgeneem aan Mojo Monday, maar hopelik sal ek komende Maandag weer saamspeel. Ek hou van die eenvoudige lyne van jou kaartjie sodat die mooi papier wat jy gebruik het, so mooi vertoon!!! Die rooi strikkie en die twee sterretjies is pragtig!!! Die kleure is regtig mooi!!!
    Geniet die naweek, groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Ik herken dat wel dat met die kleuren. Dat gaat echt in periodes. Heel leuk is dat altijd.
    Fijne avond!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just beautiful! Love the wooden stars. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen