vrijdag 16 januari 2015

Grote broer is jarig

Hieperdepiep, vandaag zijn mijn ouders al 28 jaar ouders :-). Mijn oudste broer is vandaag jarig en hij is, inderdaad, 28 geworden. Dat is wel een kaartje waard, vinden jullie ook niet?
Vanmorgen had ik fantastisch idee, met cijfers stempelen en letters uitsnijden, maar helaas, eenmaal in de knutselkamer kwam ik erachter dat ik helemaal geen cijferstempels heb (tenminste, niet die ik wilde). Dus heb ik maar iets anders bedacht, en dat is dit geworden (excuses voor de overbelichting, het is al best wel donker, maar ik wilde graag de kaart laten zien, want vanavond ga ik hem al geven):

Gebruikte materialen: 
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Cijfermallen: Marianne Design
-Washi Tape: Papergoodies
-Vilt: paper-and-string
-Dymo lettertang

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Verder wil ik jullie nog een fijn weekend toewensen!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Wat 'n pragtige kaartjie vir jou broer, Mirjam!!!! Ek hou van die kraft basis met die vrolike vlaggies en die groot 28!!!!
    Groete en 'n baie lekker naweek vir jou!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je broer!
    Fijne avond, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannen kaart.
    Beetje stoer, niet te veel poespas en mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is cool. Mooie kleurkeuze. Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige fleurige kaart, met die vlaggetjes erop en 28, helemaal top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Mirjam,
    Gefeliciteerd en wat heb je op een prachtige manier gebruik gemaakt van onze lettertang!.

    Met hartelijke groet,

    Paul
    Dymo Customer Service

    BeantwoordenVerwijderen