donderdag 22 januari 2015

Dekens op Donderdag #16

Ik heb besloten om maar gewoon 'door' te tellen. We hadden tenslotte al 15 keer een dekentje gezien, op dinsdag. Nu zien we voor de 16e keer een deken, maar dan op donderdag.
En dit is de eerste keer dit jaar dat jullie de deken zien! Door de ziekte en het overlijden van mijn opa en de chaotische dagen/weken erna ben ik er niet eerder aan toegekomen om hem te laten zien. Maar vandaag is de deken er weer.

Ik heb hem netjes opgevouwen. En toen een foto gemaakt. De deken is nu ongeveer op een kwart (bijna 50 centimeter). Ik weet niet wat het precieze formaat is voor een bankdekentje, maar mijn moeder wil hem 1.50 bij 2.00 meter hebben, dus dan doen we dat gewoon hè!


Kijk, hij kan al voeten warmhouden, als je hem goed neerlegt tenminste. Maar het haakt wel lastig zo hoor!


Een fijne dag allemaal! Gaat bij mij zeker lukken, want ik ben vanavond vrij :-) (normaal moet ik van 17.00-22.00 naar school, wat betekent dat ik om 15.30 al moet vertrekken en 23.15 thuis ben).

Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. dat je er geduld voor hebt al die dekens! ik zou gek worden geloof ik haha veelste veel werk! ik vind ze wel prachtig!
    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen