zaterdag 27 december 2014

Viva La Verve December #3

Ja hoor, hier zijn weer twee (Kerst)kaartjes. Deze kaartjes gaan in de opslag voor volgend jaar... Van de serie van 8 die ik had gemaakt, heb ik er 3 verkocht, maar de kaartjes n.a.v. schets 3 niet. Dus heb ik deze opnieuw op de foto gezet vandaag. Hoewel het licht vandaag ook niet 100% was, want het dakraam ligt vol met... sneeuw! Ik werd vanmorgen wakker en toen ik het rolgordijn open deed zag ik geen grijze lucht, maar sneeuw! Ik vind het wel gezellig, maar ja, ik hoef nergens heen!
Stiekem was ik zelf al bezig met het bouwen van een sneeuwpop, maar dan eentje die in de warme huiskamer niet smelt. Met andere woorden, het grote amigurumi project waar ik al een tijdje over praat is een hele grote sneeuwpop. Hij is al een heel eind, dus het duurt niet lang meer voordat ik die laat zien.

Maar goed, genoeg gekletst, hier (onder de Engelse tekst natuurlijk) zijn de kaartjes:

Jup, I'm showing two more Christmascards. I know Christmas is past time, but hopefully next year there'll be another Christmas ;-) I made these according to sketch 3.




Gebruikte materialen:
-Stempel: Versestamps
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Scrappapier: Dovecraft
-Spellbinders

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Hier is geen sneeuw te bekennen, jammer genoeg!
    Leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
    OH en jullie hebben ook sneeuw? Hier in het noorden geen sneeuw te bekennen. Mooi zonnetje vandaag :)
    Ben trouwens wel errug benieuwd naar je sneeuwpop nu!
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen