woensdag 24 december 2014

Viva La Verve December #2

Het gaat weer iets beter met mijn opa. Reden tot dankbaarheid natuurlijk!

En dan nog iets leuks, een van de kaarten die ik vrijdag liet zien, staat in de spotlights bij Viva La Verve. Wauwie, ik ben zo trots :-) In het berichtje van vrijdag liet ik weten dat ik nog 6 andere kaarten heb om te laten zien. Hier komen er weer twee:

Last Friday I showed 2 cards which I made, using the newest challenge at Viva La Verve. One of the cards is on the blog of VLV :-) I also told you that I made 6 other cards which I was planning to show you. Due to the illness of my grandfather (I haven't told this in English, but my grandfather was really ill, but against all odds he is recovering a bit) this post comes a bit later than planned, but still, here are two cards, I used sketch 2 for these:


Gebruikte materialen:
-Stempel: Versestamps
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Scrappapier: Dovecraft
-Spellbinders

Een fijne Kerst morgen!

Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Ah super fijn dat het beter gaat met je opa! Dat is echt iets moois om dankbaar voor te zijn. Wat super leuk dat jou kaarten in de spotlight stonden. Dat had je ook verdiend want je kaarten waren erg mooi. Ook deze kaart zijn weer prachtig. Vooral die combinatie van die kleuren vind ik erg mooi.
    Jij ook een hele fijne kerst!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat het beter gaat met jouw opa.
    oh mooie kerstkaarten. en ik vind het wel mooi zo met die kleuren.
    en super leuk dat je in de spotlight staat.
    fijne feestdagen voor jullie.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How darling. Love the cozy vibe of the houndstooth.

    BeantwoordenVerwijderen