donderdag 18 december 2014

Viva La Verve December #1

Hoi allemaal,

De Viva La Verve uitdaging deze maand is een beetje anders dan ik gewend ben. Allevier de schetsen zijn al weergegeven en er staat ook een plaatje met een vierkantje en afmetingen. De bedoeling is dat je met een dubbelzijdig scrappapiertje van 6x6 inch (15x15 cm ongeveer) 4 kaarten maakt. Ook kun je gebruik maken van bijvoorbeeld kraftpapier. Ik heb geen dubbelzijdig papier, in ieder geval geen kerstpapier. Daarom heb ik 2 kerstpapiertjes gepakt en heb ik 8! kaarten gemaakt. En deze laat ik de komende dagen zien. Hier zijn alvast de eerste twee:

Hi everyone,

The challenge of this month at Viva La Verve is different than usual. You can read more about it here. I do not have double-sided paper, so I choose to do it with 2 6x6 inch papers and made 8 cards (instead of four). I will show them all the coming days, here are the first two, made with sketch 1: 


Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Dovecraft
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Sneeuwvlokstans: Crealies
-Plakparel: Action
-Spellbinders

Verder nog wat persoonlijk nieuws. Ik weet niet hoeveel enthousiasme er de komende dagen in mijn blogjes zit. Mijn opa ligt namelijk op sterven. Ik vind het heel lastig om te beschrijven hoe ik me hierbij voel. Ik wil namelijk gewoon doorgaan met de dingen die ik doe, omdat ik weet dat opa dat ook wil! Anderzijds wil ik ook niet onverschillig overkomen, al lijkt dat misschien wel zo. Ik weet dat het goed is met opa en dat hij bijna naar Huis mag. Daarom, wat er ook gebeurd, het is goed.
Ik hoop dat jullie begrijpen waarom ik wel gewoon door wil gaan met de dingen die ik doe, daarom zal ik ook gewoon blogjes schrijven en proberen wat te knutselen.

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Sterkte de komende tijd! En gewoon blogjes schrijven als je zin hebt, en anders maar een keertje niet.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt! Ik wens je heel veel sterkte in deze tijd. Ik weet uit persoonlijke ervaring hoe heftig deze periode kan zijn. Ik denk aan je en bid voor je! En gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat is het beste!

    Dikke knuffel, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are simply gorgeous! Love how those white snowflakes contrast with the kraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, hé dat is nooit leuk. Heel veel sterkte toegewenst, fijn dat je er zo naar kan kijken. Dat zal vast veel kracht geven. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met alles rond je opa. het is mooi dat je het zo een plekje kan geven. Wat er gebeurd is goed , maar het zal wel wat van jullie als familie vragen. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen