zaterdag 6 december 2014

Stamping Your Way challenge #17

De challenge bij Stamping your way is deze keer een kaart maken met een kerstboom erop. Nu maak ik niet zo vaak kaarten met kerstbomen, ik heb er niet zoveel mee. Maar ik heb weleens gezien dat je ze heel leuk van verfstaaltjes kunt maken. Dat vind ik dan wel weer heel leuk. En zo is mijn kerstboomkaart geworden:

Gebruikte materialen:
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Dymo lettertang
-Verftaaltjes van Flexa

Vinden jullie 'm leuk?

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Jaa! Hij is heel erg leuk! Die verfstaaltjes moet ik toch ook maar eens gaan halen. Ik moet dat echt onthouden als ik ooit een keer in een bouwmarkt komt. Je kan daar zulke leuke dingen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! Maar ook de kaartjes hieronder mogen er best zijn! Die vallen meer in mijn smaak, ik verzamel beertjes :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Zeg. Leuke kaart.
    Gezellig dat je mee doet bij Stampin your Way


    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen