vrijdag 5 december 2014

Serie #12 Merry Christmas

Ik ben begonnen aan mijn eigen kerstkaartjes. Eigenlijk al een paar weken geleden, maar nu laat ik ze pas zien ;-) Niet allemaal natuurlijk, er moeten ook nog wel verassingen zijn (voor de bloglezers die een kaartje zullen ontvangen). Ik heb besloten om dit jaar allemaal mini-kaartjes te versturen. Ze zijn ongeveer 10x10 centimeter. De eerste paar kaartjes die ik maakte zien er zo uit.

Twee met dezelfde tapejes, maar een ander plaatje:



 Vanbinnen zien deze twee kaartjes er zo uit:


 En nog twee andere kaartjes, hetzelfde recept: plaatje & een tapeje. Maar deze keer heb ik ook de lettertang gebruikt:


Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Tape: Papergoodies
-Lettertang: HEMA (die was toen nog heel ;-))


Zo. Een fijne pakjesavond voor iedereen die het viert! Ik heb mijn Sinterklaasfeest al gevierd (afgelopen dinsdag met een aantal 'collega's', binnenkort laat ik het cadeau daarvan zien...).

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Ik ga er dit weekend ook mee beginnen. Heb een aantal dingen gemaakt voor kerst en heb dus ook wat kerstpapier en het begint toch wel te kriebelen om kerstkaarten te maken. Ik hoef er niet zo heel veel te maken dus ik ga het toch maar doen. Hihi echt grappig dat jij mijn broer had. Ben benieuwd wat jij hebt gekregen! Wij vieren verder geen pakjesavond maar maken er gewoon een leuke avond van!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaartjes!!
    Mooi zo met de bruine kaartjes en winterse stempeltjes.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen