dinsdag 30 december 2014

Excuus

Tja, gisteren heb ik iets beloofd, maar door omstandigheden kan ik mijn planning niet helemaal volgen zoals ik dat wilde. Mijn opa heeft vandaag weer hoge koorts gekregen en is nu weer stervende. Zo snel kan het gaan. Echt verdrietig/moeilijk vind ik het niet, ik heb afscheid genomen en het is goed. Opa wil naar Huis!

Ergens had ik hier wel rekening mee gehouden. De post die ik vandaag had beloofd, komt op een later moment. Ik was van plan om morgen nog een terugblik te schrijven, als de omstandigheden het toelaten zal ik dat ook zeker doen. Een creatieve terugblik op 2014. Wat ik vandaag wilde laten zien komt nog wel... Hij smelt niet, zoals zijn soortgenoten ;-)

Liefs en hopelijk tot morgen!

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. aah lieve mirjam, wat vervelend! heel veel sterkte in deze tijd maar wat sta je der positief tegen over! miss wel goed ook!
    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lig er niet van wakker, dat blogje komt later wel, dit zijn belangrijkere dingen!
    Heel veel sterkte!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen