maandag 29 december 2014

Dekens op Dinsdag #15

Huh? Het is toch maandag? Ja, dat weet ik ook! Maar in verband met mijn blogplanning voor 2014 (ik wil nog iedere dag één berichtje schrijven) komt het beter uit dat ik vandaag over mijn deken post. En tja, de rubriek (zo noem je het toch?) heet nu eenmaal Dekens op Dinsdag.
Het project dat ik eigenlijk vandaag wilde laten zien is namelijk nog niet af, dus dacht ik: ik draai het maar even om. Tweede Kerstdag heb ik met mijn moeder mijn opa bezocht in het ziekenhuis. Ik had mijn haakwerkje meegenomen en opa vond het erg gezellig dat ik ging haken. Ik zag hem gewoon genieten, dat was echt fijn! En nu is de deken zo groot:


En dan nu een sneak peek voor morgen:


Rara, wat is dat?

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Is het de sneeuwpop?! :D Ik ben benieuwd. Ik las de titel trouwens en besefte het pas toen ik aan het blogbericht begon.. ik ben niet zo helder vandaag denk ik ;-). x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken heeft echt heel mooie kleurtjes ook weer en schiet toch stilaan rij per rij op. Fijn dat je opa het waardeert dat je haakt bij zijn bed. Wie zit daar onder de muts? Een pinguin misschien of toch een sneeuwman?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mirjam, is jy tog nie besig om alweer nog 'n kombers te hekel nie!!!!! Is die ander een klaar??? Ek kan nie wag om te sien nie!!! Hoe lekker moes dit nie gewees het om by jou Oupa se bed te hekel nie - dit is goeie herinneringe wat jou nou altyd sal bybly!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen