dinsdag 23 december 2014

Dekens op dinsdag #14

Hallo allemaal,

Zoals ik al verteld heb is mijn opa erg ziek. Eigenlijk had niemand verwacht dat hij na dit weekend nog zou leven. Maar het gaat iets beter met hem. Hij is helder en we hebben allemaal met hem kunnen praten. Als er plaats is in een verzorgingstehuis gaat hij waarschijnlijk daarheen. Maar  beter worden zal hij niet. En nu is alles nog steeds onzeker en dat vind ik erg naar. Het kan met een paar dagen voorbij zijn, maar het kan ook nog enkele maanden duren. Het afgelopen weekend ben ik ook in Gorinchem (waar mijn opa woont) geweest. Ik had daar wel internet, maar het kwam niet in me op om een berichtje te posten.

Vandaag natuurlijk wel, want het is niet voor niets dinsdag. Ik ben al een stukje verder met de deken, maar niet zo heel ver, omdat ik ook nog druk bezig ben met een amigurumi, wat ik ook al verteld heb. Ik ben al heel ver, maar ik laat er nog niets van zien. De foto van de deken lukte niet zo goed als ik wilde, maar je kunt wel de vorderingen zien:



Allemaal fijne dagen!

Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte met opa en ik hoop ook voor jou fijne dagen en een goed nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve mirjam,

    wat ontzettend naar dat er geen zekerheid is en het zo slecht met je opa gaat! ik wil je heel veel sterkte wensen en kracht om dit een plaatsje te geven! de reden waarom is niet leuk maar dan ben je heel dichtbij mij geweest. werk op zaterdag in gorinchem en tis dichtbij mij waar ik woon. je deken word prachtig. Ik wil je ondanks alles fijne dagen wemsen!

    dikke knuffel meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met je opa, altijd moeilijk als je zo in onzekerheid leeft. Je deken wordt prachtig. Toch fijne feestdagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte met alles!
    Je deken wordt erg mooi. Ik ben ook pas begonnen met een deken.

    Pak je momenten en dus je rust.
    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte de komende tijd!
    Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een fijne kerst hebben.
    Je deken wordt alweer mooi.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen