dinsdag 9 december 2014

Dekens op Dinsdag #13

Gisteravond was ik vergeten om nog een blogberichtje te schrijven, dus ik wist niet goed hoe ik dat precies ging regelen. Het was/is namelijk de bedoeling dat ik van 's morgens kwart voor 7 tot vanavond ongeveer half 11 weg ben. Na mijn stagedag ga ik namelijk bij vrienden in Gouda (waar mijn stageschool is) eten. En voordat je dan weer in Barneveld bent...
Maar goed, in de winter moeten we niet teveel verwachten van de NS & Connexxion, in mijn geval de laatst genoemde. Tot ongeveer half 9 rijden er geen treinen tussen Ede-Wageningen en Amersfoort (en voor degenen die geen idee hebben van treinen etcetera: op dat traject ligt ook Barneveld).
Vandaar dat ik toch een berichtje kan schrijven en wel met een heugelijk feit: de regenboogdeken is af! Ik heb de afgelopen week heel hard doorgehaakt (ik maakte er haast een wedstrijdje van) en zaterdag was-tie af! En nu ligt hij lekker over mijn bed heen en hoef ik het niet meer koud te hebben 's nachts:


En natuurlijk begon ik meteen aan een nieuwe deken. Mijn moeder zag het wel aankomen, dat ik hem af zou maken, en koos vast kleurtjes. Het patroontje was nog even zoeken, maar ik dacht dat een granny stripe wel mooi zou zijn. De deken is voor op onze bank. Het zijn mooie, neutrale kleurtjes, die ook in de kussens terug komen. En ze passen overal bij! Zo ver ben ik al:


Ook heb ik twee nieuwe patroontjes gekocht, maar daar ben ik nog niet aan begonnen, maar hoop ik vandaag wat mee te gaan doen!

Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe deken vinden!

Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Zo hé, je gaat snel! Ik ben zelf ook wat van de rustigere kleuren, heel mooi! En wat fijn dat je nu lekker warm kunt gaan slapen. ;-) Precies op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam!
    Wat is je deken super mooi en vrolijk en knus!! En je nieuwe deken lijkt me ook heeel mooi worden!

    Liefs, fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat mooi je nieuwe deken! Leuk dat ie eindelijk af is en hem zo mooi te zien liggen op je bed.
    Succes met je nieuwe deken, de kleurtjes zijn al heel mooi.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie deken! Pfft ik krijg die van mijzelf maar niet af. Ik ben wel voor een ander bezig. Dat lukt mij blijkbaar wel. :D
    Wat een leuke blog heb jij! Net zoals ik, kaarten maken en haken. gezellig. Ik ben je meteen gaan volgen.
    Kom je mij ook een bezoekje brengen. als je tijd en zin hebt?

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je deken mooi geworden zeg!! Hier word je toch gelijk vrolijk van :) ook vind ik je nieuwe project ook echt weer fantastisch! ik ben dol op die tinten. Wij hebben ze ook in huis en je kan ze altijd leuk combineren met een gezellig kleurtje. Hij gaat vast prachtig worden! ook ben ik erg benieuwd wat voor patroontjes je hebt gekocht.. in ieder geval veel plezier en succes ermee!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je deken is supermooi geworden, heel vrolijk, zelfs in midden winter en lekker warm, super dus! En de nieuwe kleurtjes zijn ook heel mooi, passen perfect bij al de rest. Benieuwd naar de nieuwe patroontjes die je kocht.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjoe, Mirjam, jou reenboogdeken is sowaar klaar!!!! Dit is so vrolik en pragtig!! Al die harde werk was die moeite werk!!! Ek hou baie van die kleure van jou nuwe deken!! Voorspoed daarmee!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen