zaterdag 29 november 2014

Viva La Verve November week #4

Alweer de laatste schets bij Viva La Verve van deze maand... Ik vond het wel even moeilijk, maar ben weer met mijn favoriete kerstpapier aan de slag gegaan en het is me weer gelukt!
Zo'n twee weken geleden sprak ik met mijn schoonzus af dat we samen kaartjes zouden gaan maken. Het leek haar heel erg leuk om kaartjes te maken. Gisteravond hebben we samen geknutseld en ze is helemaal om :-) Vanmiddag komt ze weer en ook morgenmiddag hopen we samen te knutselen.
Twee weken geleden liet ik haar en mijn moeder ook een hele mooie stempelset zien van Vervestamps. En -hiep hiep hoera- mijn moeder toverde de Creditcard tevoorschijn en ik mocht de set kopen. Er staat een levertijd van 2 tot  5 weken voor, maar afgelopen woensdag kwam ze al binnen. Dankjewel Julee (en de post enzo)! Dus... heb ik gisteren met mijn favoriete kerstpapier en de nieuwe stempels, naar aanleiding van de schets, deze kaart gemaakt:

This is the last November challenge at Viva La Verve. It was difficult for me to start, but I took my favourite scrappaper (Krafty Christmas) and I managed to make a card. 
But it has a story...
About two weeks ago my sister-in-law asked me if I would like to make cards with her. She had never done it, but I was really happy that someone of my family wanted to have some crafting-time with me. So yesterday we made quite a few cards and my sister-in-law loves it!!! (She comes back this afternoon to make more cards).
And... because of her question I showed her (and my mom) a stampset at Vervestamps. They both loved it, so my mom handed me the Creditcard in order to buy the set. And wow, it arrived last Wednesday (which is really fast, if you consider that it has to travel all the way from the USA to Holland). So, thank you Julee, for the service and also a thank you to the mail ;-)
So. Yesterday evening I made this card. I used one of the new stamps, some Christmas paper and Viva La Verves sketch:


Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Dovecraft (Krafty Christmas)
-Kraftpapier: Joy!Crafts
-Plakparels: Action
-Dies: Spellbinders
-Touw

Trouwens, ik heb het 'vlaggetje' gepaperpieced (of hoe je dat ook schrijven mag)
By the way, I paperpieced the 'flag' (with Savior on it).

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Op de een of andere manier begint het toch wel een beetje te kriebelen om ook aan de gang te gaan met kerstkaarten. Het is alleen zo dat ik dan alles nog zou moeten kopen en het is ook zo veel. Misschien maar gaan sparen en er volgend jaar mee beginnen?!
    Wie weet...

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super moooi kaartje!
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great color combination and mix of papers.

    BeantwoordenVerwijderen