woensdag 19 november 2014

Viva La Verve November Week #2

Weer een kaartje dat geen Kerstkaart is, langzamerhand bouw ik daar toch ook weer een voorraad van op. Deze kaart is gebaseerd op de schets bij Viva La Verve. Ik gebruikte papier dat ik al heel lang niet meer gebruikt had, gewoon, van de Action. In combinatie met nieuwe spulletjes werd het, al zeg ik het zelf, een leuke kaart. En je ziet het bijna niet, maar ik heb een cirkel van Vellum gemaakt, en die, in een embossingfolder, door de Big Shot gehaald...

I made another card. And... surprise, surprise, it's not a Christmas Card ;-) I used Viva La Verve's sketch and used old paper in combination with new materials. It's hard to see, but I put a circle on it, made from vellum. It's even embossed, but you can hardly see it. And well, this is how the card looks like:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier; Action & Dovecraft (Modern Christmas, het bruine papier)
-Cardstock & Pailletten: Pipoos
-Labelmal: Joy!Crafts
-Embossingfolder: Sizzix
-Spellbinders
-Touw
Liefs/Love,

Mirjam

PS: Ik heb bij Vervestamps ook hele toffe Kerststempels besteld... Ik hoop dat ze net zo snel komen als mijn vorige bestelling! 

3 opmerkingen:

  1. So mooi, Mirjam!!! Ek hou van die vellum sirkel en die sequins lyk pragtig!!! Baie mooi papier!!! Baie goeie gebruik van die skets!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card! Thanks for playing along with Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen