zondag 2 november 2014

Tuesday Morning Sketches #273

Hallo allemaal,

En nu ben ik er alweer met een postje, hoe leuk is dat?! Ik hoop dat jullie nog niet moe zijn, maar het is weer een kerstkaartje geworden, deze keer in de traditionele kerstkleuren, rood en groen.Ik maakte dit kaartje naar aanleiding van de schetsuitdaging bij Tuesday Morning Sketches. En zo werd mijn kaartje:

Hi everyone,

It's me again with another Christmas card. I made this one in the more traditional Christmas colours, red and green. I used the sketch provided by Tuesday Morning Sketches for the lay out. This is how it turned out: 

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Dovecraft (Back to basics Christmas traditional)
-Stempel: Vervestamps
-Papieren bloem: Action
-Vellum

Een goede zondag!

Have a blessed Sunday!

Liefs/Love,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Very pretty card, you used a nice blend of papers. Thank you for joining us Tuesday Morning Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een schitterend kerstkaartje! De stempel vind ik ook zo mooi gewoon lekker speels :)

    Nog een fijne zondag!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful papers!! I love how you stamped the sentiment on the patterned paper!
    Thanks so much for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ek hou baie van die mooi blommetjie, Mirjam en jy het pragtige papier gebruik!!! Nog 'n baie mooi kerskaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen