woensdag 5 november 2014

Shop in your craftroom

De uitdaging van Simply Create Too was er eentje waar ik wel aan mee moest doen. Ik verplicht mezelf om nu, naast de leuke kerstkaartjes, ook nog 'gewone' kaarten te maken. 
En de uitdaging bij Simply Create Too was dus om te shoppen in je hobbykamer. Allemaal spulletjes gebruiken die je al een tijdje niet meer gebruikt hebt. En dat heb ik dus gedaan en toen bleef ik achter met deze kaart:

I made lots of Christmas Cards lately, with new Christmas papers. So I decided to take part in the challenge of Simply Create Too. You have to shop in your own craftroom, use things you haven't used for a while. And: No new things. This is what I made: 
Gebruikte materialen/used materials
-Stempel/stamp: Vervestamps
-Papier/paper: Authentique
-Plakparels/pearls: Action
-Nesting Dies
Een goede dag nog vandaag!

Have a nice day today!

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wat 'n goeie idee om kaartjies te maak met goed wat jy lanklaas gebruik het!!!! Ek dink ek moet ook 'n slag dit begin doen - ek het so baie goed, maar gebruik gewoonlik dieselfde goed oor en oor!!! Jy het my nou geinspireer om bietjie na my goed te kyk en 'n slag weer te begin werk met my 'ou' goed!!!
    Jou kaartjie is so mooi - ek hou van al die sirkels met die strepe en die versie is so mooi!!! Ek hou ook van die twee klein vlaggies wat so uitloer en die twee pereltjies!! Baie mooi!!!

    Baie groete en goed gaan!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a great verse! Thank you for sharing with us at Simply Create Too.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, love image and all embellishments. Thanks for joining us at Simply Create Too!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card and sentiment! Love the colors and design. Thank you for joining us at Simply Create Too Challenge. Hope you can join us again.

    BeantwoordenVerwijderen