maandag 17 november 2014

My Favorite Things #202

Hoi allemaal,

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt. Deze keer naar aanleiding van de MFT schets. En ja, het aantal kerstkaartjes staat bijna op de 30! Dus voor mams bijna klaar. Dan mijn eigen kaartjes nog, maar voor mezelf ga ik het anders aanpakken ;-) Meer daarover laat ik over een week of twee zien! Helaas is de foto niet zo mooi, omdat het al donker was. De foto's die ik in het licht had gemaakt waren allemaal bewogen :-(

Hi everyone,

I made -another- Christmas Card. I used MFT's sketch. So far I've made about 30 Christmas cards... But still not enough. I do like to make them, so it's not a problem ;-)


Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Dovecraft (Krafty Christmas) & Wibra 
-Lettertang: HEMA
-Houten sterren: Xenos

Liefs/Love,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt! Heel erg eenvoudig maar toch heel mooi! Nog een fijne avond!
    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje, echt leuk!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen