zaterdag 1 november 2014

My Favorite Things #200

Sorry dat ik afgelopen dinsdag niets meer van mijn deken heb laten horen, maar dat hoop ik aankomende dinsdag goed te maken! Ik ben al een klein stukje verder dan de vorige keer. Maar vandaag laat ik weer een kerstkaartje zien, gemaakt naar aanleiding van de schets van MFT. Ik vond hem leuk en hij leent zich goed voor een kerstkaartje. Ik gebruikte mijn -inmiddels- favoriete papier. Wat vinden jullie ervan?

I made another Christmas Card. I saw the sketch of MFT and I couldn't think of something else to make with it. Do you like it?

Gebruikte materialen:
-Stempel; Marianne Design
-Scrappapier: Dovecraft (Krafty Christmas)
-Ribbelkarton: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Vellum
-Nesting Dies

Een fijn weekend!

Have a nice weekend!

Liefs/Love,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je kaartje!!! Vind hem heel leuk.
    Ook dit kerstkaartje is weer geweldig, mooi papier ook.
    Liefs, Rensina
    ps. heb je blogjes deze week wel gemist hoor, keek al even of ik ze niet had gemist haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog 'n pragtige kerskaartjie, Mirjam!!! Ek hou baie van die papier wat jy gebruik het en dei sterrre lyk reeslik mooi!!! Wel gedaan!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer.
    Ik vind de kleurtjes mooi bij elkaar.
    Jij ook fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit papier is echt schitterend!! Ook het kaartje wat je ermee gemaakt hebt waaauwie :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen