dinsdag 4 november 2014

Dekens op dinsdag #8

Ja... vandaag laat ik weer mijn dekentje zien. En nu is er een zichtbare vooruitgang. Kijk maar naar de onderstaande foto's en vergelijk ze met de foto die je vind als je op deze link klikt. Ik ben echt zo blij met de vorderingen aan mijn dekentje. Vooral omdat ik nu ook een opdracht heb gekregen om hierna nog een deken te haken... Het is altijd leuk om aan nieuwe dingen te beginnen. Ik mag voor mijn moeder een deken haken, eentje voor over de bank. Maar eerst moet deze natuurlijk af. 

Ik kwam er alleen achter dat de deken wel erg breed is, Ik mat het gisteren op en hij bleek 1.50 te zijn, terwijl hij eigenlijk 1,20 meter breed had moeten zijn. Maar ach ja, nu hangt-ie mooi over mijn bed heen (de kwaliteit van de foto is erg slecht, maar het gaat even om het idee): 

En ik ben met een nieuw projectje begonnen, een klein project. Het wordt gemaakt met African Flowers, leuke zeshoekjes... Na iedere toer aan mijn regenboogdeken haak ik er weer eentje. Ik heb er nu al drie af:

Wat het precies wordt blijft nog even een verrassing...

Liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, zo vrolijk je deken!! En wat leuk dat je er één voor je moeder mag haken. De African Flowers vind ik altijd zo mooi, daar ik ook nog eens wat mee doen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Mirjam wat word je deken mooi!! En wat leuk dat je er voor je moeder ook een mag gaan maken! Ook de zeshoekjes zijn erg leuk :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fleurkleur deken! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een werk weer Mirjam, wat word het mooi!!! Echt geweldig leuk!
    Ik ben benieuwd wat je met de afrikaanse bloemen gaat maken, haha.
    Lieve groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken wordt echt wel heel mooi! Benieuwd wat je nieuwe project zal zijn.
    De bloemetjes zien er echt prachtig uit, nu al.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joe, nou laat waai jy met daai deken, Mirjam!!! Jy het omtrent baie gevorder!!! En raai wat ...ek is ook besig met 'n kombers van die African flower!!!! Jou blommetjies lyk pragtig!!! Lekker hekel tot volgende keer!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen