dinsdag 18 november 2014

Dekens op Dinsdag #10

*Op voorhand wens ik mij te verontschuldigen voor de slechte kwaliteit foto's. Mijn handen bibberden gisteren een beetje, dat doen ze weleens als ik het koud heb...*

Jahoe! Ik ben over de helft met mijn deken... Hij is 127 centimeter lang en als-tie over mijn bed ligt ziet dat er zo uit...
Mijn zwarte omslagdoek is bijna klaar. Helaas is het laatste bolletje bijna op, dus eerst maar nieuwe bolletjes kopen, want hij is nog niet lang genoeg.

Om me vandaag in de trein niet te vervelen ben ik maar aan een tweede begonnen. Hetzelfde patroon, maar door een ander soort haakgaren (wol deze keer, dat had ik nog niet eerder gedaan) wordt het heel anders. Het kleurverloop in de wol is supertof, zoals jullie kunnen zien. Het blauwe onderaan is trouwens mijn jurk :-P. Als deze omslagdoek af is (en die andere enzo ook), ga ik er ook eentje voor mijn mama haken. Zelf heeft ze best snel last van haar schouder, maar ik heb in no time zo'n ding voor d'r gehaakt, dus doe ik dat met alle liefde ;-)

En, wat vinden jullie van mijn haakprojectjes?





Liefs,

Mirjam




7 opmerkingen:

  1. De tweede sjaal is echt heel knap ! En voor de rest gaat dat nogal vooruit bij jou zeg ! Turbo !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wol van je tweede omslagdoek is tof! Leuk hoor allemaal, en lief dat je een omslagdoek voor je moeder gaat haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap allemaal weer Mirjam!!
    Ziet er schitterend uit.
    Groetjes, marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Renate's haken enzo kwam ik op je blog terecht. Ziet er gezellig uit, ik ga je volgen hoor!! :)

    Liefs,
    Stefanie

    www.cutedutch.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel erg mooi allemaal! Leuk die verschillende projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat ben je lekker bezig!
    Vind de deken erg gaaf worden met al die kleurtjes.
    De onderste omslagdoek wordt ook echt prachtig zo met dat blauw en paars.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo, Mirjam, ek sien nou jou omslagdoek is 'n sjaal!!!! (Ek het gedog dis 'n oortreksel vir 'n boek!!!! LOL!!!!) Jou sjaals is pragtig en wat 'n spesiale geskenk vir jou ma!!! Die kleure van die tweede een is so mooi, en ek is iemand wat baie lief is vir swart so ek hou ook baie van die swarte!!!!
    En nou begin jou deken ook einde se kant toe staan - dit gaan so mooi lyk as dit klaar is!!!
    Lekker hekel en groete!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen