zaterdag 4 oktober 2014

Viva La Verve October #1

Joehoe! Ik heb een nieuwe pagina toegevoegd, daar kun je van alles over mij lezen. Ik probeer deze pagina af en toe up te daten, zodat er nieuwe informatie te vinden is. Tot 1 oktober konden jullie allemaal vragen aan mij stellen, ik had beloofd dat ik een naam zou trekken uit alle vragenstellers, deze persoon ontvangt een kaartje van mij. En de winnaar is... (even tijd rekken natuurlijk)


Stuur je me even een mailtje met je adresgegevens?

En dan nu over tot de kaart die ik gemaakt heb na aanleiding van de Viva La Verve schets. Ik las op het blog van Miranda dat het vandaag World Card Making Day is.,. Deze dag is er, onder andere, voor om te beginnen met het maken van kerstkaarten. Nu heb ik daar -stiekem- al een beginnetje mee gemaakt, maar ik kon het niet laten om vandaag ook een kerstkaart te maken.  

It's World Card Making Day! I wanted to make a Christmas Card and I used the sketch from Viva La Verve. This is how it turned out: 

Gebruikte materialen:
-Stempel: Vervestamps
-Scrappapier: Joy!Crafts
-Houten sterren: Xenos
-Vellum
-Nesting Dies

Een fijn weekend allemaal!

Have a nice weekend!

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. JAAAA Ik heb gewonnen, wat leuk zeg :)
    Ik zal je mijn adres even mailen.
    Prachtig kerstkaartje zeg, echt heel mooi.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een pracht van een kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kerstkasrtje Mirjam :) ik vind de stempel zo mooi! En...ineens schiet mij iets te binnen! ik zou jou nog wat digi's doorsturen toch...?

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen