zondag 26 oktober 2014

Tuesday Morning Sketches #272

Ik heb al een tijdje niet meer meegedaan aan de uitdagingen van Tuesday Morning Sketches. Ik heb de laatste tijd ook niet zoveel kaarten gemaakt. Maar nu laat ik weer een kerstkaartje zien, ik ben bang dat dat het enige is wat jullie de komende tijd te zien krijgen ;-). Hier is een link naar de schets waar deze kaart op is gebaseerd. En zo is mijn kaart geworden:

It's been a while since I last participated in a TMS challenge. But these days I'm busy with the Christmas Card crafting business, so I decided to take part in the challenge again. Here's a link to the sketch and this is how my card looks like: 

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Dovecraft (Back to Basics Christmas modern)
-Lettertang: HEMA
-Plakparels: Action
-Nesting dies

Vinden jullie deze Kerstkaart ook mooi?

Do you like this card?

Liefs/Love,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Lovely card, this is a fabulous blend of papers and colours.Thank you for joining us for Tuesday Morning Sketches this week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So 'n mooi gebruik van al die strepe, Mirjam!!!! Ek hou van die kleure wat jy gekies het!!! Pragtige kerskaartjie!!!!
    Geniet die week, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card! I love the colors!
    Thanks for playing along this week at TMS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love it! And I totally understand the Christmas card rush :) So glad you came to play at TMS when you're so busy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook alweer zo super leuk!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen