woensdag 22 oktober 2014

Shoplog #6

Hello people ;-)

Ik ben weer terug uit Engeland. Erg leuk vind ik dat zelf nog niet, ik was graag nog even gebleven. Maar we hebben het erg leuk gehad en ik heb ook best wel wat nieuwe spulletjes gekocht. Bij, onder andere, de Hobbycraft... de winkel waar mijn stempelactiviteiten allemaal begonnen zijn!
Hier zien jullie mijn aankopen (lekker veel liefde & kerstspulletjes...). De kwaliteit is niet supergeweldig, maar ik zal er snel mee knutselen, daar hebben jullie vast meer aan (de resultaten zien).



En ik ga nu nog even een dutje doen, vanmorgen om 3 uur moest ik er al uit (misschien klinkt het minder erg als ik zeg dat het in Nederland 4 uur was).

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen gekocht! Slaap lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk krijg je meteen ook weer nieuwe inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis! Ik ben benieuwd wat je gaat maken.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen