vrijdag 24 oktober 2014

Serie #9 Christmas

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik lekker aan de knutsel gegaan. Ik besloot dat ik Kerstkaartjes ging maken, tenslotte wil mijn moeder er zo'n 30 hebben, ik wil er zelf een aantal versturen en misschien kan ik er ook nog een aantal te koop zetten op mijn facebookpagina. En het is gewoon zo leuk, ik kom al helemaal in de gezellige kerststemming...!
Ik wilde graag met het papier aan de slag dat ik bij de Hobbycraft kocht. Maar ik had zoveel inspiratie dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. Toen bedacht ik me dat ik nog niet had meegedaan aan week 2 & 3 van de Viva La Verve challenge van oktober. Dus bedacht dat ik wel een serie kon maken van alle weken. Zo zijn ze geworden:

Hi everyone,

Yesterday I did some crafting. I decided to make some Christmas cards. It was really nice to do, because I could feel all that Chrismas happiness in me while I was creating these cards. 
I wanted to make cards with the new paper I bought at Hobbycraft (UK). But I had so much inspiration that I just didn't know what to do... So I decided to start with making cards for each week at the Viva La Verve challenge. I only participated week 1 this month, so I made a series of all the weeks. And this is how they look like (of course with a link to each sketch):






Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Papier: Dovecraft (Krafty Chistmas)
-Plaksteentjes: Wibra
-Houten sterren: Xenos
-Spellbinders
-Nesting dies
-Aquarelpotloden

Hoe vinden jullie ze geworden? Welke is jouw favoriet?

What do you think of them? Which one is your favourite?

Liefs/Love,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allemaal mooi, maar die laatste is mijn favoriet. Ik ben altijd weg van sneeuwsterren, op papier, gehaakt, geloomd (heeft mijn dochter laatst gedaan), noem maar op!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartjes Myriam!
    En mooi papier!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Kersfees kom nou vining nader en dit klink of jy baie besig gaan wees om kaartjies te maak, Mirjam!!! Jy het 'n goeie begin gemaak met hierdie drie pragtige kaartjies!! Ek dink die een van week 3 is my gunsteling, maar almal is mooi!!!
    Groete en goed gaan, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De derde is mijn favoriet, maar dat is lastig kiezen want ik vind ze alle drie er leuk Mirjam!!
    Mooi gemaakt weer.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb ik veel gemist....oeps! Schaam schaam! Maar wat een ontzettend leuke kaartjes Mirjam :) maar welke er nu het leukste is?? Ik kan niet kiezen...

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen