maandag 27 oktober 2014

My Favorite Things #199

En ja hoor, daar hebben we weer een kerstkaartje, zijn jullie het al zat? Ik niet, ik begin er lekker in te komen ;-) Deze is gemaakt naar aanleiding van de schets van MFT. Vinden jullie 'm leuk?

Well... this is the fourth Christmascard post in a row. I hope you still like them ;-) I made this one using MFT's sketch. Do you like it?

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Dovecraft (Krafty Christmas)
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Houten ster: Xenos
-Pailletten: The Works

Liefs/Love,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Nog lang niet zat! Deze is opnieuw erg mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart (ik dacht op het eerste gezicht dat het een kastje met verschillende vakjes was ;-) ).
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje doet me denken aan patchwork, maar is wel supermooi! Blijven doen als je het leuk vindt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog 'n pragtige kerskaartjie, Mirjam!!! Ek hou van die papier wat jy gebruik het - sulke mooi kleure!!! Die vlaggies, sterretjie en sequins rond alles mooi af!! Baie mooi!!
    Groete en 'n lekker dag!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op alle vierkantjes! Echt een schitterend kaartje en nee ook ik ben ze nog lang niet zat!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen