donderdag 9 oktober 2014

Serie #8 Mr & Mrs.

Mijn schoonzusje wilde graag dat ik een aantal huwelijkskaarten maakte. Ik weet nog niet welke ze het mooist vind, maar wil ze al wel aan jullie laten zien. Ik vond het zo leuk om met kaarten over 'liefde' bezig te zijn...
Misschien vraag je je trouwens wel af waarom er dinsdag geen dekenupdate is gekomen. De reden is dat ik de afgelopen week niet had gehaakt. De afgelopen tijd zijn er sowieso weinig postjes gekomen. Sorry daarvoor, ik ben nog steeds niet helemaal beter, ik heb oorontsteking. En ik heb een aantal andere zaken/zorgen die even voorrang krijgen. Maar het komt vast wel weer een keertje goed ;-)
Voor nu, geniet van de kaartjes die ik gemaakt heb. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!


Gebruikte materialen:
-Tapejes: Action & Wibra
-Hartjesmal: Nellie Snellen
-Lettertang: HEMA
-Plaksteentjes: Action
-Cardstock: Papermania

Gebruikte materialen:
-Stempel ('&'teken): Joy!Crafts
-Alfabetmallen: Marianne Design
-Embossingfolder: Sizzix
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Plakparels: Action
-Spellbinders

Gebruikte materialen:
-Scrappapier & Cardstock: Papermania
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Hartjesmallen: Nellie Snellen
-Plakparel: Action
-Vellum

En nu ga ik naar school (zulke dingen gaan gewoon door!)

Tot snel!

Liefs,

Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Oh, ze zijn allemaal leuk! Ben ook weer benieuwd naar mijn bestelling, had het dit keer samen met mama gedaan. De vorige keer al een paar kaarten doorgegeven, ze wordt ook vaste klant ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt! Vervelend dat het wat minder goed met je gaat. Ik hoop dat je snel op mag knappen en dat alles snel wat beter mag gaan!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe rustig aan, beterschap hoor!
    Mooie kaartjes, ik denk dat ik de tweede en derde het leukst vind.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes allemaal!
    Oeps helemaal vergeten te mailen, ik doe het meteen even :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, een oorontsteking is wel een pijnlijk iets, veel beterschap! Je kaartjes zijn allemaal mooi, elk op zijn manier, de eerste straalt liefde uit, de tweede is heel eenvoudig maar zeker niet minder mooi door zijn eenvoud en de derde vind ik een uitbundige kaart. Prachtig werk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, je bent druk aan de knutsel geweest Mirjam.
    Mooie kaarten heb je gemaakt!
    Vast een fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pragtige kaartjies, Mirjam!!
    Ek hoop daai oorontsteking is gou beter!!
    Baie groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaartjes! hopelijk knap je snel op of ben je al opgeknapt!
    de giveaway komt er nog aan hoor maar het gaat even niet zo goed met me dus zoek een moment als het wel goed gaat.

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen