donderdag 16 oktober 2014

Serie #9 Dag PostNL

In juli 2009 begon ik te werken bij TNT. Ik heb er een aantal jaren met plezier gewerkt, ik ben er twee keer tussenuit geweest en nu is het dan echt het einde van mijn postcarrière. Gelukkig heb ik meteen een ander baantje kunnen vinden én wat ik nog belangrijker vind, goed afscheid genomen van mijn jarenlange trouwe teamcoach en de gepromoveerde teamcoach die nu manager is. Ik heb het altijd ontzettend goed met hun kunnen vinden en vond dat ik wel een mooi kaartje voor hen moest maken. Twee, bijna dezelfde, maar toch unieke kaartjes. En zonder postzegel wilden zij hem ook persoonlijk van mij ontvangen...



Gebruikte materialen:
-Washi Tape & Houten sterren: Xenos
-Cardstock: Papermania
-Lettertang & Fineliner: HEMA
-Nesting dies


Nog meer nieuws: ik ga vanavond naar Engeland toe. Een lang weekend logeren bij mijn Engelse vrienden op wiens kinderen ik heb gepast. Het kan dus even duren voordat jullie reacties geplaatst zullen worden, Ik heb ook nog twee blogjes geschreven die jullie in de loop van de tijd te lezen zullen krijgen. Want tja... 3 weken achter elkaar geen deken op dinsdag kan niet hè ;-)

Liefs en tot gauw!

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes zeg! Heel toepasselijk zo voor de TNT. Fijn dat je gelijk weer een ander baantje had! en wat gaaaaf naar Engeland! Het is je echt gegund meid. Bij deze heel heel veel plezier!!! ik weet niet of je het leest..maar geniet ervan!

    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je meteen een andere baan hebt gevonden!
    Tegenwoordig gaat dat wel eens anders....
    Succes met wat je vanaf nu weer gaat doen, spannend hoor.
    Heel veel plezier in Engeland, maak er een mooie vakantie van.
    Oh ja.....de kaartjes zijn heel leuk! Dat maakt handwerk nou zo bijzonder, je kunt dezelfde maken, maar ze zijn toch anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou kaartjies is pragtig, Mirjam!!!
    Hoop jy geniet jou kuier in Engeland!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 hele mooie kaartjes! Daar zijn ze vast blij mee! En fijn dat je meteen een nieuwe baan hebt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen