woensdag 1 oktober 2014

Cadeautjes

Gisteren had ik een afspraak met 4 vriendinnen, ik ken hen al heel lang. Eentje sinds de eerste van de middelbare school (dat is 9 jaar geleden), twee sinds de tweede van de middelbare school (8 jaar geleden) en eentje sinds de vierde van de middelbare school (6 jaar geleden). Deze keer hadden we afgesproken dat iedereen voor iedereen een klein cadeautje maakte/kocht. En natuurlijk vond ik het leuk om mijn cadeautjes mooi in te pakken:

Kraftpapier&Cadeaupapier; HEMA
-Houten sterren: Xenos
-Touw

In de pakjes waren twee cadeautjes te vinden. Een tijdje geleden kocht ik notitieboekjes, om te pimpen. Iedereen kreeg een gezellig notitieboekje met de tekst: Your friendship is a special gift, generously given, happily accepted and deeply appreciated.


-Kikkerstans: Collectable Marianne Design/Eline Pellinkhof
-Stempel: Kaiserkraft
-Scrappapier: Wild Rose Studio
-Cardstock: Papermania
-Plaksteentjes: Action
-Vellum

En ook kregen ze allemaal een extraatje, ter ere van mijn boek. De vier vriendinnen krijgen een exemplaar cadeau en dan hebben ze natuurlijk wel een boekenlegger nodig! Als je heel goed kijkt zie je dat er eentje nog geen strikje heeft, ik was het touw namelijk kwijt. Gelukkig vond ik het snel terug en kon ik alsnog een strikje maken!
-Konijnenstans: Collectable Marianne Design/Eline Pellinkhof
-Cardstock: Papermania
-Hoekpons: Boekenvoordeel
-Touw

Ik ben benieuwd wat jullie van deze cadeautjes vinden! Zou je zelf ook graag zo'n notitieboekje krijgen? Of vind je andere cadeaus leuker?

En, bedankt allemaal voor de vragen! Ook de vraag die vanmorgen binnenkwam zal ik beantwoorden ;-) Straks ga ik er goed voor zitten (maar eerst werken ;-)) Morgen zal ik vertellen wie er een kaartje krijgt!

Liefs,

Mirjam


8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat leuk! Leuk ingepakt, leuk boekje en een fantastisch leuke boekenlegger! Natuurlijk vind ik dat leuk :P;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte een leuke verpakking, hele toffe boekjes en die bladwijzers zijn super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kom je er toch weer op Mirjam...? Super leuk zeg! Ik weet zeker dat je vriendinnen dit super leuke een creatieve cadeautje echt heel erg tof vinden! En wat ik leuker zou vinden...? poeh kan niet kiezen hihi

    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk cadeautje! En ook zo mooi ingepakt.
    Oh ze vinden het vast bijzonder om een boek te krijgen dat door jou is geschreven. Ben benieuwd wat jij terug kreeg :)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pragtige geskenkies vir jou vriendinne, Mirjam!!! Hulle gaan dit vir seker baie waardeer!!! Hoop julle het lekker gekuier!!

    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk juist die zelf gemaakte kadootjes, ik ben er dol op.
    Zoiets is toch heel persoonlijk en met liefde gemaakt, dan is het gewoon een feestje om te krijgen.
    Leuk leuk leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hartstikke leuk. Je vriendinnen waren er ongetwijfeld heel erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen