zondag 19 oktober 2014

Achterneefje

Hallo allemaal,

Een week geleden is er (weer) een achterneefje geboren in de familie. Natuurlijk is dat wel een kaartje waard, voor zowel mijn nicht + haar man en mijn oom en tante. Ik heb een heel klein beetje geprobeerd de stijl van het geboortekaartje te gebruiken, dat was met blauw, bruin en sterren. Dat zijn dingen die ik gemakkelijk kan verwerken op een kaart:



Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Alfabetsnijmallen: Collectable Marianne Design
-Scrappapier: Carta Bella
-Ribbelkarton: Joy!Crafts
-Cardstock: Papermania
-Houten sterren: Xenos
-Lettertang: HEMA
-Aquarelpotloden


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. SuperGeweldigFantastisch!
    :) echt helemaal leuk Mirjam!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is pragtig, Mirjam!! Ek hou van die riffelkarton en die oulike sterretjies!!!!

    Baie groete en 'n lekker week vir jou!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er leuk uit Mirjam, ook leuk bij het cadeautje ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze komen precies uit de winkel, echt geweldig leuke kaartjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen