donderdag 23 oktober 2014

Aan de slag met nieuwe spulletjes...

...is een van de leukste dingen die je maar kunt verzinnen. Ook om ze te combineren met spullen die je al had. En dat heb ik gedaan. Hoewel, het zijn vooral de nieuwe spulletjes die ik gebruikt heb ;-). Het zijn twee behoorlijke CAS-kaartjes geworden, terwijl ik daar eigenlijk niet zo heel goed in ben. Maar er hoefde gewoon niet meer bij.

Een supersnel kaartje (handig voor de voorraad, die nodig aangevuld moet worden!)
Gebruikte materialen:
-Washi tape: Hobbycraft
-Lettertang; HEMA

 Een iets minder snel kaartje, maar nog steeds vrij vlug te maken:
Gebruikte materialen:
-Stempel: Hobbycraft
-Washi tape: Hobbycraft & Action
-Plakparels: Action
-Aquarelpotloden

Ik ben benieuwd of jullie deze kaartjes ook 'af' genoeg vinden!

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten! Ik dacht bij het eerste kaartje dat het een stempel was die je in had gekleurd totdat ik las dat het washi tape was. Echt heel erg leuk. En ja, ze zijn echt "af". Super gedaan. Ik kan zulke kaarten ook niet maken. Dat moet je echt kunnen.
    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei mooi! Er hoeft soms idd niet meer op.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Albei jou kaartjies is baie oulik, Mirjam!! Ek hou baie van die vlaggies en die karretjie - so cute!!!

    Hoop jy het 'n lekker dag!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen