donderdag 11 september 2014

Viva La Verve September #1

Een beetje later dan jullie gewend zijn, maar hier is alsnog de kaart die ik maakte n.a.v. de Viva La Verve schets.
Is het nieuws van gisteren al een beetje gezakt? Haha... Ik kan het zelf nog bijna niet geloven, ik heb de hele week lopen stuiteren en daardoor kwam er weinig uit mijn vingers. Vandaag was het echt weer wennen om een kaartje te maken... Hebben jullie dat ook, als je het een tijdje niet gedaan hebt? Dat opeen de kleurtjes niet meer bij elkaar willen passen en dat je echt jezelf moet vermanen om het af te maken?
Ik zal stoppen met kletsen en het kaartje laten zien, dat lijkt me een beter idee!

A bit later than usual, but I still want to show you the card I made, using Viva La Verve's sketch. I left the ribbon out and put a balloon instead of a banner. The sentiment in the banner says: 'Hello little girl!' I hope you like this card!

Gebruikte materialen:
-Stempel & Collectable: Eline Pellinkhof/Marianne Design
-Scrappapier: Carta Bella
-Cardstock: Papermania
-Ballonpons
-Touw

Zo, straks weer naar school, maar goed nieuws: vanavond vallen er twee uren uit. Hmm... of is dat juist niet goed? We betalen er tenslotte wel voor ;-)

Liefs/Love

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Ik heb de kaartjes ontvangen hoor, maar door omstandigheden hier heb ik het nu pas op m'n blog laten zien. Ik ga gauw je bericht van gisteren lezen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pragtig, Mirjam, ek hou van al die helder kleure en die vrolike hasie!!!

    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje zeg!!
    Win je nog wel eens een prijsje met al je mooie kaartjes bij de challenges?
    Ben gewoon even benieuwd hihi :)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen