maandag 8 september 2014

Tag-kaartje

Tjonge, ik heb het gevoel dat ik hier heel lang niet geweest ben. Terwijl dat afgelopen vrijdag nog was ;-) Ik was al wel een beetje bang dat ik niet zoveel zou schrijven op mijn blogje. Vorige week begon ik weer aan mijn studie en ook deze week gaat een drukke week worden. Deze maand moet ik gewoon erg wennen, september is altijd zo'n startmaand waarin niet alles lukt zoals je wilt ;-)
Gelukkig heb ik nog wel een paar kaartjes die ik nog niet heb laten zien. Zoals deze, een gezellig kaartje met een tag:

Gebruikte materialen:
-Stempel & Tag: HEMA
-Scrappapier: Wild Rose Studio
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Lint: Wibra
-Plakparels: Action

Zo. Morgen ben ik er weer met een postje over mijn deken. Ik ga er vanavond nog aan haken, anders is er bijna geen vooruitgang zichtbaar ;-)

Enne... als het goed is kan ik woensdag mijn verrassing meedelen. Helaas kan ik het niet met 100% zekerheid beloven, maar ik ga mijn best doen!

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. SuperDeSuper!! Wat is ie leuk! gewoon lekker CAS. Ik hou ervan :) . Oeeeh dat klinkt spannend hihi...Ik wacht vol spanning af!!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pragtige CAS kaartjie, Mirjam!! Ek is mal oor tags op 'n kaartjie!!!

    Ek is al baie nuuskierig oor jou verrassing!!!!!

    Groete
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die maar rustigaan Mirjam, je volgers zullen je vast niet in de steek laten als eens een dagje niet blogt hoor! Zorg voor je studie eerst en vooral, de rest volgt wel. Je kaartje is zoals steeds weer origineel. Benieuwd naar je deken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen