maandag 1 september 2014

SU-per-challenge #52 + veranderingen

Hè, het is toch maandag? Geen Mojo Monday? Dat heeft alles te maken met de veranderingen die er gaan plaatsvinden op mijn blog. Geen grote, ingrijpende veranderingen... Vanaf vandaag ga ik iedere maandag stagelopen en ook iedere dinsdag. Jullie begrijpen wel dat ik dan niet meteen een kaartje kan maken bij mijn favoriete schetsuitdaging ;-). Maar ik wil wel proberen om (bijna) iedere dag te blijven posten, omdat me dat creatief houd... als ik niet blog, maak ik vaak ook weinig! Dus, vanaf nu een iets andere 'indeling' van de week, maar nog steeds veel posts! Vandaag een kerstkaartje dat ik maakte bij de SU-perchallenge. Mijn moeder wil dat ik haar kerstkaartjes maak en een vriendin van mij heeft ook al aangegeven dat haar dat wat lijkt, dus hoe vroeger ik begin, hoe beter (de voorraad staat nu op 6). Zelf wil ik namelijk ook nog kaartjes versturen... Gelukkig leent de schets van SU-perchallenges zich daar uitstekend voor en dit is het kaartje dat ik fabriceerde:

Gebruikte materialen:
-Collectable: Marianne Design
-Scrappapier: Joy!Crafts
-Cardstock: Papermania
-Houten sterren: Xenos
-Plakparels: Action

Vinden jullie hem leuk? Ikzelf houd niet zo van de standaard groen/rood combi die met kerst veel te vinden is, dus het blauwe van Joy!Crafts was wel een goede aankoop!

Liefs,

Mirjam

PS: Vandaag een spannende dag, de eerste van een nieuw schooljaar op een nieuwe school...

5 opmerkingen:

  1. So jammer om te hoor dat jy nou nie meer op 'n Maandag die Mojo Monday challenge gaan doen nie, Mirjam!!! Dit bly ook my gunsteling skets blog en gelukkig het jy darem die hele week om saam te speel, ne!!!.
    Gelukkig gaan jy darem nog gereeld posts doen!!
    Jou kerskaartjie is pragtig en ek hou ook baie van die blou en die papier wat jy gebruik het!! Dit is goed om betyds te begin met kerskaartjies, ne!!
    Ek hoop jou eerste dag by die nuwe skool was baie lekker!!
    Baie groete

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje is weer is wat anders als rood en kerst groen! veel succes op je nieuwe school zet hem op!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes in je stage. Jouw moeder boft maar dat je haar kerstkaarten maakt. Heel origineel deze. Blauw voor de kerst vind ik ook prachtig. Leuk dat je meedoet aan de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Ik vind blauw grijs ook altijd een mooie kleur voor de kerst. Leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Originele kleurencombinatie, je krijgt t maar druk met het maken van al die kaarten! Bedankt voor je deelname aan SU-perchallenges.

    BeantwoordenVerwijderen