vrijdag 12 september 2014

Shoplog #5

Ik kon het weer niet laten hoor... Vandaag op de fiets richting het centrum vertrokken en wat heerlijke spulletjes ingeslagen, kijk maar mee:
Sinds ik aan mijn studie ben begonnen maak ik weer lange treinreizen. En ik kan er niet goed tegen om een uur lang stil te zitten. Natuurlijk lees ik graag en maak ik graag aantekeningen voor verhalen die ik nog wil schrijven, maar ik wil soms ook iets anders, haken bijvoorbeeld. Omdat het niet handig is om een levensgrote deken mee te nemen in de trein, heb ik besloten om me weer te storten op leuke Amigurumi-beestjes. Ik kocht vast katoentjes voor wat leuke beestjes (ik heb nog heel veel andere kleurtjes, maar dit basiskleurtje was op) waar jullie binnenkort vast meer van gaan zien! Dit keer is het Catania, ik ben benieuwd of het net zo lekker haakt als Phildar. 
Ook kocht ik notitieboekjes, ten eerste om te pimpen en ten tweede om in te schrijven. Ook een aantal om weg te geven hoor, al geloof ik best dat ik ze allemaal volgeschreven zou krijgen. En waarschijnlijk sneller dan je denkt ;-)
Bij de Action kocht ik lekker knutselspul, dingen waarvan ik dacht: misschien gebruik ik ze wel. En ik kocht een doos potloden, om me te gaan wagen aan Handlettering, daar is ook de lineaal voor! 
Zo,.. Dat waren weer alle knutselspulletjes. Vandaag heb ik even een relaxdagje, vannacht heb ik namelijk mijn ouders naar Schiphol gebracht, ze gaan met z'n tweetjes naar Kreta... 

Kopen jullie ook zo graag nieuwe knutselspulletjes, terwijl je weet dat het helemaal niet nodig is? Of terwijl je weet dat je het beter niet kunt doen?

Liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Ik haak ook in de trein en in de bus. Nu heb ik natuurlijk het voordeel dat ik vierkantjes haak voor mijn deken dus hoef ik ook niet het hele deken mee te nemen ;-). Die boekjes zijn leuk! Leuk dat je met het handlettering aan de slag gaat! Laat je het zien als je iets hebt gemaakt?

    Ehm, knutselspullen kopen zonder het nodig te hebben, komt iets te vaak voor al moet ik zeggen dat het de laatste tijd heel erg goed gaat!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk he om nieuwe spulletjes te kopen t gaat dan weer zo kriebelen he om iets te doen! ik ga nooit met de trein en haken op de fiets gaat niet he hahah. maar thuis op de bank is ook fijn!

    nou vaak koop ik dingen terwijl ik denk ik weet niet wat ik er mee ga doen en dan word het juist me favoriet!

    LIefs,Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je weer gekocht zeg!
    Moet nu zelf ook heel veel reizen, zoals je misschien al las op mijn blog...
    En heb nog niet echt iets wat ik kan doen. Ja vaak ga ik even internetten, maar dan irriteer ik me vaak aan het slome internet in de trein haha. Heb ook één keer huiswerk gemaakt, was ook wel handig.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker geslaagd weer zo te zien! Ik ben benieuwd naar je amigurumi's :)

    Fijn weekend! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ek hou vreelik baie van die wol wat jy gekoop het, Mirjam!!! Dit is lekker om so nou en dan goedjies te koop wat ons nie regtig nodig het nie, ne!!!

    Geniet die naweek!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk kopen wij ook zo graag spulletjes ook al weet je dat je er eigenlijk al veel te veel hebt, maar dit is toch weer iets leuks en die heb ik nog niet, er is altijd een excuus om te kopen! En jij hebt weer echt je best gedaan. Benieuwd om je nieuwe creaties weer te zien.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen