donderdag 18 september 2014

My Favorite Things #194

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Wellicht heb ik het al verteld, maar September is niet echt mijn knutselmaand. School begint weer, mijn ouders gaan dan meestal op vakantie (wat betekent dat ik elke dag minstens 1 uur aandacht aan de hond moet geven ;-)) en deze keer heb ik het zelfs extra druk, met het aanpassen van mijn verhaal. Maar... vandaag heb ik dan eindelijk tijd vrij gemaakt en heb ik een kaartje gefabriceerd. Gemaakt naar aanleiding van de schets van MFT.

Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Papier: Wild Rose Studio & Carta Bella
-Tag: HEMA
-Twine: Xenos
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Knoop
-Spellbinders



Oh, trouwens, ik bedacht me dat ik de statistieken van de maand Augustus nog niet eens heb laten zien, hier zijn ze:
Kaarten: 40
Haken: 142
Sieraden: 6 (allemaal reparaties)
Blogreacties: 136 (heel erg bedankt :-))
En ik schreef weer alle dagen in mijn dagboek :-)

Hopelijk wordt volgende week minder hectisch. Ik kon trouwens wel mijn deken laten zien dinsdag, maar had er geen puf meer voor. Aankomende dinsdag beter, dan is-tie meteen een heel stuk verder ;-)

Liefs,

Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Heel erg vrolijk. Trouwens ook toevallig ;-). We plaatsen tegelijk een kaart met het poesje! Ik vind hem heel erg mooi!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik miste je al bijna haha!
    wat een schatje zeg echt leuk!

    succes met alles.
    liefs , Meia.
    ps. ik heb een give away hij staat alleen niet meer bovenaan maar als je mee wilt doen moet je ff stukje scrollen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve en vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Leuk om weer even iets te lezen/zien van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is toch helemaal niet zo erg als je minder vaak komt, we begrijpen het wel. Je kaartje vind ik om te stelen met dat poestje, suprleuk!
    Grtjes,rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ek hou van die oulike katjie en die vrolike kleure van jou kaartjie, Mirjam!!! Die blom knopie is te cute!! Baie mooi!!!

    Groete
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is really gorgeous! That kitty is super cute too. Everything goes together perfectly! Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een schitterend kaartje! echt een schatje. Het poesje blijft zo lief :)
    Maar ik zou zeggen (weet niet of je hm nog kent uit de oude doos..) hou je rustig rustig rustig hou je rustig kal en stil ;) haha. Succes met alles en hopelijk is oktober een minder hectische maand.

    Fijn weekend.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve kaart! Hoe gaat het met de hond :)

    BeantwoordenVerwijderen