vrijdag 5 september 2014

Liftchallenge #71

De kaart bij de liftchallenge vind ik heel erg leuk en ik had al meteen een ideetje: ik gebruik de wolkjes van Joy!Crafts hiervoor. Maar ik ben de afgelopen week erg druk geweest en heb dus weinig tijd gehad om te knutselen. Maar vandaag vond ik een gaatje :-) En zo is mijn kaartje geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Scrappapier: Carta Bella (Alphabet)
-Snijmallen: Joy!Crafts
-Plakparels: Action
-Aquarelpotloden
\
Zo... nu gauw naar een vriendin onze herfstvakantie boeken :-) Jullie mogen raden waarheen...

Liefs,

Mirjam

PS: Vergeet de vragen niet ;-) Je kunt er ook iets mee winnen...

7 opmerkingen:

  1. Hee! Ik ben er weer! Aaah wat een super lief kaartje! En mooi gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je dit kaartje super tof gelift zeg!! De wolkjes en de eentjes...ah zo lief! En wat heerlijk een herfstvakantie boeken! Maar waar heen....uhm....Woudrichem ;) hahaha grapje!

    Ik ga gelijk eens eventjes kijken bij je andere kaartjes want ik heb er weer veel gemist zie ik.. Oeps! Sorry...

    Fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer 'n skattige baba kaartjie, Mirjam!!!! Die wolkies en eendjies is pragtig!!!
    'n Lekker vakansie!!! Kan nie wag om te hoor waarheen julle gaan nie!!!

    Geniet die naweek!!
    Groete Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, heel lief die wolkjes met de eendjes en de vrolijke kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje met die wolkjes en eendjes.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee met de wolkjes en de eendjes. Lief kaartje geworden. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute! Die eendjes zijn lief, zeg! Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen