woensdag 24 september 2014

Jip & Janneke

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op mijn berichtje gisteren. Ik was niet heel erg ziek, vooral heel moe en een beetje keelpijn. Vandaag ben ik echt verkouden, maar ik voel me lang zo moe niet meer. Toch heb ik vandaag geen tijd voor iets nieuws, maar ik heb nog wel iets anders wat ik kan laten zien... (Ik had wel iets nieuws, maar toen wilde de camera niet meewerken, de batterijen (oplaadbare) zijn telkens leeg... Vanaf volgende week zal daar verandering in komen. Ik ga namelijk een telefoon kopen met een 8 mexapixel camera, de camera die ik nu gebruik heeft maar 7,1... Dan is het vast niet moeilijk om te bedenken welke camera ik ga gebruiken.) 

Deze kaart is nog uit de tijd dat ik geen hartjessnijmallen had... nu heb ik ze wel en heb ik ze nog maar 1 keer gebruikt, dat kan ook niet hè ;-) Maar ik had een hartje uitgeknipt en die vorm aangehouden om de knoopjes op te plakken, zo is de kaart geworden:
Gebruikte materialen:
-Stempels & Fineliner: HEMA
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Plakparels: Action
-Knopen

Ik moet zeggen dat ik nu wel weer zin krijg om te gaan knutselen. Straks eerst weer even werken aan mijn boek (verbeteren) en daarna kan ik misschien nog even snel iets maken. Ik ga namelijk vanmiddag met een vriendin naar Utrecht. Ik had beloofd dat als mijn boek uitgegeven zou worden dat ik haar zou trakteren op een Frappuccino Caramel van de Starbucks. Zij heeft namelijk heel wat werk verricht, het hele verhaal gelezen en meer dan 500 opmerkingen geschreven over zinnen die niet goed liepen/te lang waren en andere kleine spelfouten. Erna gaan we met twee andere vrienden lekker eten, ook in Utrecht. 

Verder wil ik het blog van Meia even onder jullie aandacht brengen. Zij maakt echt superleuke dingetjes en heeft nog maar 1 volger via Google Friend Connect... Dat kan natuurlijk niet hè ;-) Ze heeft trouwens ook een verrassingsgiveaway lopen!

En, zoals vaker wil ik vandaag ook mooie muziek met jullie delen. Ik hoorde dit nummer maandagavond en ik werd er gewoon emotioneel van. Zoiets heb ik niet snel met muziek, wel dat het me raakt, maar niet dat de tranen in mijn ogen staan (verder gingen ze niet, maar je kent het vast wel. het moment dat je zicht een beetje vertroebelt en je alleen nog maar kunt denken: wat is dit mooi/bijzonder...) Het nummer heet: Kom naar huis en is van Christian Verwoerd. 

Als laatste nog even een oproepje om vragen te stellen....

En dan is dit het echt voor vandaag!

Liefs,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Echt leuk joh je kaartje!
    Dat hartje is mooi geworden.
    Heel veel plezier vanavond.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou kaartjie is tog te pragtig, Mirjam!!!
    Ek hoop jou kuiertjie saam met jou vriendin was lekker en ek is bly om te hoor dat jy nou beter voel!!!
    Groete en 'n lekker dag!!!
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen