maandag 22 september 2014

Jeugdsentiment: RCT2

Er zijn enkele computerspelletjes die ik altijd leuk zal vinden. Eén daarvan is Roller Coaster Tycoon (2). Vorige week zag ik de CD weer liggen en bedacht dat het wel leuk was om weer een pretpark te bouwen. Ik wil altijd nog een keer in jaar 100+ komen, dat is me nog nooit gelukt, maar nieuwe hoop is rijzende. Terwijl mijn parkje (Scippy World, op de foto) geld verdient, doe ik andere dingen. Ik zit dan huiswerk te maken (een van de minder leuke versies van andere dingen). Maar ook bijvoorbeeld haken, of kleuren, of zelfs kaarten maken. Kortom, binnenkort kun je weer allerlei leuke dingetjes op mijn blog verwachten. Mijn ouders komen gelukkig vanavond terug en de hond leeft nog :-) We hebben het wel gezellig gehad!



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn park vinden, én of je zelf ook zo'n spelletje hebt, wat je nog steeds graag doet!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. heerlijk leuke dingen kunnen doen! en dingen die weinig energie kosten ( in mijn geval erg belangrijk! maar juist daarvan kan ik zo ontzettend genieten. maar ik kan ook zo genieten van jou blogs gewoon de manier hoe je schrijft de simpele dingen die je doet toch gewoon leuk! stiekem gewoon nog heel jong zijn maar toch ook wel een beetje volwassen haha

    gelukkig dat de hond nog leeft haha

    liefs Meia.
    ps. ik had een mail gestuurd of je wilde helpen met google friend connect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk he, om die dingen van 'vroeger' nu weer te doen.
    Rollercoaster speelde ik ook altijd, helemaal geweldig.
    Oja en de sims vond ik ook heel leuk...
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik vind de Sims nu ook nog fantastisch :-P

      Verwijderen
  3. Hier wordt dit spel nog steeds gespeeld. Die muziek alleen al ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lyk na 'n lekker speletjie, Mirjam!! Jou pretpark lyk na groot pret!!!
    So bly dat die hond darem nog leef!!!

    Baie groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen