maandag 29 september 2014

Het Enige Echte Kleurboek Voor Volwassenen #2

Ik schreef al eerder over mijn kleurboek. Ik heb de afgelopen 5 weken niet stilgezeten ben ben verder gegaan met kleuren. Mijn voornemen was om de platen op volgorde te gaan kleuren, omdat ik anders wel weet dat ik eerst de 'leuke' kleur en daarna met alle 'niet-leuke' blijf zitten. Dat is niet de bedoeling. Dus nu wisselen we het netjes af. Al moet ik bekennen dat ik er al 1 heb overgeslagen, namelijk het plaatje met de fietsjes. Nu heb ik er wel een idee voor, maar ik heb geen zin om dat nu uit te voeren, dus kleur ik telkens, wanneer ik er zin in heb er een stukje aan. Vandaar dat we meteen naar een plaatje met huisjes gaan (die komt erna):
Ik wist eerst niet precies wat ik ermee moest, maar ik ben eerst alle raampjes blauw gaan keuren en toen kwam de rest vanzelf. 
En dan komt deze bladzijde. De blauw, roze, groene bladzijde vond ik erg leuk en ik kon ook niet wachten om hem te gaan kleuren. Hij is uiteindelijk ook wel geworden zoals ik wilde. De bladzijde met de vissen vond ik eerst maar 'eng'. Ik weet niet precies wat het is, maar ik houd niet zo van vissen... Om te eten niet, om te hebben niet... alleen om naar te kijken vind ik het soms leuk. Gelukkig zijn deze vissen niet zo glibberig en vind ik de plaat best wel leuk geworden:
En dan nu nog mijn twee favoriete kleurplaten, tot nu toe! Het is zelfs zo erg dat ik van de linkerbladzijde een foto heb gemaakt en die ingesteld heb als de achtergrond van mijn telefoon. De rechterbladzijde vond ik eerst niet zo bijzonder, mijn vader stelde voor om alle stiften te gebruiken (van dat XXL pak wat ik had gekocht)... Dat vond ik wel een goed idee, ik heb alleen de bruin/grijs tinten niet gebruikt en zo is het geworden:


 Ik ben benieuwd welke jullie het mooist vinden... (Of misschien vind je ze wel helemaal niet mooi :-P)

Liefs,

Mirjam

8 opmerkingen:

  1. ik word er vrolijk van!! de onderste 2 zijn echt prachtig! de rest ook hoor hahha!
    ik doe ze wel eigenwijs allemaal door elkaar!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn zus is daar ook volop mee bezig!!! ik ga er gewoon niet aan beginnen, want ik heb al verslavingen genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi! Lekker kleurig allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou inkleurwerk is pragtig, Mirjam!!! Ek hou veral baie van die oulike huisies!! Dit lyk na groot pret om te doen en ek was juis as kind so lief vir inkleur, miskien moet ek dit ook probeer!

    Baie groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt superleuk zijn ze allemaal!
    Heb ook een boek bij de action gekocht, maar moet er nog mee beginnen.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oe, gaaf! En grappig. Ik heb vandaag ook een post online gezet over m'n kleurboek. xD Welke platen ik het leukst ingekleurd vind? Ik kan niet kiezen! Of de linker op de laatste foto of de linker op de op één na laatste foto. Ik vind die patronen sowieso erg gaaf (volgens mij heb ik die bovenste zelf ook al ingekleurd) maar je kleurkeuze ook! Tof =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die ingekleurde huisjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik kan echt niet kiezen hoor! Stuk voor stuk zijn ze zo mooi! Allemaal op hun eigen manier. Echt super gaaf zeg deze resultaten!! Wauwiie :) ik word er helemaal blij van!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen