dinsdag 30 september 2014

Dekens op Dinsdag #6

Alweer 6 berichtjes over mijn regenboogdeken. Er komen er vast nog hééél veel aan, want de deken is voorlopig nog niet klaar, maar ik heb me daarbij neergelegd. De afgelopen week heb ik weer iets van 6 toeren gedaan. En de afgelopen week was ik ook nog eens ziek (nog steeds niet helemaal beter, maar dat is mijn eigen schuld).  Maar, als ik iedere week 1 kleurtje doe gaat het snel genoeg. Door jullie lieve reacties op mijn vorige post ben ik tot deze conclusie gekomen!
Enne, ik heb ook een nieuw telefoonhoesje gekocht. De nieuwe telefoon is ook besteld, met verlengd abonnement... Maar dit is het hoesje, volgens mij past er niets beters bij mij dan dat ;-)
Liefs,

Mirjam


PS: Je kunt nog tot vanavond 11.59 vragen stellen en zo kans maken op een kaartje van mij.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, alweer een deken in de maak, leuke kleurtjes!
    Dat hoesje komt mij bekend voor, volgens mij heeft mijn dochter die ook, leuk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stadig maar seker vorder jou deken al hoe meer, Mirjam!! Pragtig sover!!!

    Geniet die dag!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt helemaal fan van je deken! Oh en wat een gaaf telefoonhoesje! Deze lijkt gewoon wel gemaakt voor jouw :) Super!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen