dinsdag 9 september 2014

Dekens op Dinsdag #4

Ik heb echt niet veel gehaakt deze afgelopen week. Ik ben nu net met een nieuwe kleur begonnen, de groene, dus je ziet wel een heeeeel klein beetje de vooruitgang. Nu had ik het plan om vanavond lekker een uurtje te haken, maar dat is alsnog op het laatste moment omgegooid. Maar goed, deze week zal er misschien wel weer wat meer van komen...
Terwijl ik net de foto maakte zat ik nog helemaal met dat goede voornemen in mijn hoofd, dus maakte ik een foto waar je ziet dat de deken op mijn schoot ligt:


Zo. Nu gauw m'n pyjamabroek weer inruilen voor iets anders, voordat ik met Katie ga wandelen.

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Hij is nu toch best al wel groot, of lijkt dat zo?
    in ieder geval wordt hij wel erg vrolijk.
    Veel plezier vanavond.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou deken vorder pragtig, Mirjam!!! Dit is jammer mens kan nie heeldag sit en hekel nie, ne!!!!

    Groete
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken heeft echt wel prachtige kleurtjes Mirjam! Supervrolijk!
    Grtjes rita.

    BeantwoordenVerwijderen