dinsdag 2 september 2014

Dekens op Dinsdag #3

Zo, nog even 's avonds een berichtje typen die jullie nu (voor mij is dat morgen) lezen.Volgende keer maar iets eerder bedenken ;-). Hoe dan ook, vandaag laat ik jullie de vorderingen aan mijn deken zien... Ik heb niet zoveel gehaakt de afgelopen tijd, ik heb natuurlijk allemaal nieuwe kaartenspulletjes die ik zeker moet uitproberen! Maar toch ben ik nu al wel meer dan 1 rijtje verder dan vorige week, waardoor ik nu weer aan het blauwe ben begonnen, je krijgt nu al een veel beter idee hoe de deken wordt (oké, 's avonds foto's maken komt de kleuren niet helemaal ten goede... Ze komen nu haast neon over, dat valt ook wel weer mee).


Kijk eens, hij hangt helemaal tot de grond... Tof hè? Kan niet wachten tot-ie af is. En dat rare rondje onderaan is denk ik een druppel op de lens, ik kwam net uit de douche ;-)

Vandaag een centrale dag op school (hoewel jullie dit weinig zegt). Ook moet ik een taaltoets maken, waar ik toch wel een beetje bibbers voor heb. Want, ik heb dan wel een heel verhaal (dat hopelijk een boek wordt) geschreven, spelling en grammatica is niet mijn sterkste kant. Maar gelukkig mag je de toets nog héél vaak herkansen... ;-)

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tenslotte wil ik je er nog op wijzen dat je vragen mag stellen...

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk je deken! Prachtige kleuren.
    Veel succes met je nieuwe studiejaar, maar dat komt vast goed.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou deken is so pragtig, Mirjam, maar dit is darem 'n groot werk, ne!!! Jy vorder baie mooi!!!
    Hoop dit het goed gegaan met die taaltoets!!
    Baie groete
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken wordt super hoor, mooie kleurtjes! Heel veel succes met je toets en de rest van het schooljaar! Het zal wel lukken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Mirjam ik ben helemaal verliefd op je deken hihi. Hij is zo ontzettend mooi! De kleuren springen er echt uit. Ik ben ook zo benieuwd hoe die is als ie af is! Maar dat kan maar dat zal niks anders zijn dan: SuperGeweldigFantastisch!! Succes nog

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen