donderdag 4 september 2014

Babykaartje

Vandaag een kaartje waarbij ik lekker veel stempel heb gebruikt, 5 verschillenden. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het idee van Pinterest heb en fantastisch vond, omdat je op deze manier lekker veel van de leuke babystempels van Eline Pellinkhof kunt gebruiken. De speen heb ik gemaskerd (had tot ik deze kaart maakte hier nog nooit van gehoord, zo zie je maar dat je iedere keer weer wat nieuws leert).

Today I want to show you a card in which I used 5 different stamps. I found the idea on Pinterest and I loved it, because it gave me a reason to use those very cute babystamps, from Eline Pellinkhof:

\
Gebruikte materialen:
-Stempels: Eline Pellinkhof (afbeeldingen) & Kars (Tekst)
-Scrappapier: Wild Rose Studio
-Cardstock: Papermania
-Plakparels: Action
-Spellbinders
-Aquarelpotloden

En nu ga ik vanavond voor het eerst weer naar school. (Haha, mijn opleiding is zo verwarrend. Maandag en dinsdag overdag loop ik stage en op donderdagavond moet ik naar school om Engels te leren.)

I'm off to school now... eveningclass, learning English, to become a teacher

Liefs/Love,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart! Zo iets had ik ook gemaakt alleen dan met vierkantjes! Ik vind zulke kaarten echt heel erg leuk om te maken omdat je er zo lekker veel op kwijt kan! Hij is echt heel erg leuk.

    Veel succes vanavond!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is weer lief!
    succes weer op school!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ek hou van al die oulike stempels wat jy op jou kaartjie gebruik het, Mirjam!!! Die polka dot papier lyk baie mooi!!!
    Voorspoed met jou klasse!!!
    Groete
    Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! De stempels van Eline zijn zo leuk en wat jij ermee gedaan hebt al helemaal :)

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen