zaterdag 27 september 2014

3 uitdagingen...

... gecombineerd in 1 kaartje. Tja, als je niet veel tijd hebt om te knutselen is het een leuke oplossing. En sowieso vind ik het erg leuk om dingen te combineren. Ook wilde ik héél graag mijn nieuwe aquarelpotloden uitproberen. Ik kocht woensdagavond een doos met 30 stuks bij de V&D.
Bij Simply Create Too is de uitdaging een kaartje te maken met als thema 'a special occasion'. Dat is een geboortekaart geworden. Ik heb de schets van My Favorite Things gebruikt en als laatste de Bingokaart bij Stamping your Way, ik heb twee rijtjes gebruikt (per ongeluk, ik had er maar 1 in gedachten). Ik gebruikte Lint - Bling-Bling - Kraft en Bling-Bling -Embossing -Roze. En dat alles gecombineerd werd deze kaart:

I tried to combine three challenges in one card. At Simply Create Too you have to make a card for a special occasion, I made a babycard. I used the sketch from My Favorite Things and did a Bingo at Stamping your Way. Which resulted into this card:


Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Scrappapier: Wild Rose Studio
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Lint: Xenos
-Plaksteentjes: Action
-Aquarelpotloden

Wat vinden jullie van deze kaart?

Do you like this card?
Liefs/Love,

Mirjam

7 opmerkingen:

  1. wat een combinaties maar wat een onwijs lief kaartje! word er vrolijk van!
    dankjewel voor je reclame heb al 4 volgers haha! en bedankt voor je lieve reactie!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje. Hij is echt heel erg leuk! Ik had de schets van MFT ook gezien maar ik wist niet zo goed wat ik er mee moest maar nu ik deze kaart zie dan zie ik eigenlijk toch wel mogelijkheden! Ik denk dat ik er straks ook maar eens mee aan de slag ga!

    Fijn weekend.

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou kaartjie is baie oulik, Mirjam!! Ek hou van die stempel en die mooi rick rack lint!!!

    Baie groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje.... Bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps ik heb weer zoveel gemist :0 sorry! Ik ga snel alles eens eventjes bekijken.. Dit kaartje is al echt een lieffie zeg! Erg leuk! En wat tof je nieuwee aanwinst :) heel veel plezier ermee! Maar dat komt vast goed

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super leuk. Gezellig dat je me doet met onze Stampin your Way CHALLENGE!!!

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen