zaterdag 23 augustus 2014

We hebben 3 winnaressen

Het was wel een heel gedoe om het allemaal uit te zoeken met al die reacties van mensen en hoeveel lootjes iedereen had. Maar toen dat gedaan was kon ik drie lootjes trekken en tot mijn verbazing zijn het drie verschillende winnaars geworden. Beter gezegd: winnaressen:


Graag ontvang ik een mailtje van jullie (miepiescippy @ gmail . com (maar dan aan elkaar)) met jullie adresgegevens en dan komt er z.s.m. een pakje met 4 Ot en Sien kaarten jullie kant op!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Oh leuk!!!! Ik ga je direct mailen :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal! Bij mijn blog kun je nog t/m morgen meedoen met een give away!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars! Die krijgen een stel leuke kaarten in de bus dankzij jou :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wiehoeee :) ik heb gewonnen!! Dankjewel Mirjam en de andere twee dames ook gefeliciteerd!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh joepie ik heb ook gewonnen! Daar zal mijn dochter ook blij mee zijn, die had de give away al gespot. :-) Ik zal je mijn adres mailen, dank je wel!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen