woensdag 1 oktober 2014

Vraag

Dit berichtje blijft bovenaan staan tot 1 oktober 2014

Hoi allemaal,

Zoals al een tijdje te lezen was op mijn blogje, ben ik op zoek naar vragen. Ik wil een extra tabje toevoegen aan mijn blog: Over mij. Ik kan daar wel een mooi verhaaltje voor verzinnen, maar dan vertel ik misschien net de dingen die je juist niet wilt weten ;-). Vandaar dat ik vraag om vragen. Verzin een vraagje voor mij. Er zijn er al een aantal gesteld, daar geef ik ook een antwoord voor.
Tot 1 oktober heb je de mogelijkheid om een vraag te stellen. Er zit ook nog een leuk kleinigheidje aan vast. Uit alle vragen die gesteld worden trek ik 1 vraag en degene die die vraag gesteld heeft, krijgt een kaartje opgestuurd. Gewoon, omdat ik dat leuk vind!

Dus... kom maar op met je vragen...

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Zal ik dan de spits afbijten? Mjn vraag is: zat de creativiteit er al vanaf jongs af aan in? Of heb je het later pas ontwikkeld?

    Haha! Ik ben benieuwd naar de rest van de vragen ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee! Mijn vraag: Wat zou je doen als je niet blogde; hoe en waaraan zou je je tijd dan besteden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe ben je begonnen met bloggen? Heb je bijvoorbeeld iemand in je familie die al blogde en jij daardoor ook bent gestart?

    Waar haal jij je inspiratie vandaan?

    Zijn er familie leden die ook creatief bezig zijn? Waar jij het dan weer van hebt 'geërfd'

    En nog een persoonlijke vraag: Wat voor opleiding doe je en wil je dit later ook als beroep gaan uitvoeren?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben te laat. Ik zou meer over je nieuwe boek willen horen :)

    BeantwoordenVerwijderen