zaterdag 23 augustus 2014

Viva La Verve August #4

De vierde schets van Viva La Verve is ook weer heel erg tof. Natuurlijk heb ik mijn nieuwe stempels er weer voor gebruikt, ze zijn ook zooo leuk :-) Het is een babyjongenskaart geworden. Bij nader inzien had ik er beter een meisjesversie van kunnen maken, want ik heb meer jongenskaarten dan meisjeskaarten. Maar goed, dat kan altijd nog ;-)

I love the fourth August Sketch at Viva La Verve. Of course I used my new stamps for it, they're just soooo cute :-) I made a baby boy card from it, but I realized afterwards that I have more baby boy cards than baby girl cards. 


Gebruikte materialen:
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Papier: Carta Bella
-Embossingfolder: Cuttlebug
-Twine: lintenmeer
-Plakparels: Action
-Knoopjes
-Aquarelpotloden

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden..

I'd love to hear what you think of it! 

Liefs,

Mirjam

PS: Dit is post 274... Dat betekent dat ik vanavond om 19.00 de winnaars van mijn give away bekend maak. Doe je nog niet mee? Dan heb je dus nog tot 19.00 om je in te schrijven. Doe je al wel mee? Wees er dan zeker van dat je zoveel mogelijk lootjes hebt, door ook op dit berichtje een reactie achter te laten ;-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart! Mooi papier ook! Dank je wel weer voor je lieve, lange ;-) reactie op mijn blog. Ik vind ze altijd heel erg leuk om te lezen. Veel succes van de week en ik hoop dat je lekker bij kunt slapen!

    Fijn weekend.

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is leuk! wat een lieverdje!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ook helemaal geschikt voor een meisje! Die kleur is hartstikke universeel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those are darling new stamps and made the sketch look so cute! It was great to see your card in the August Viva La Verve gallery! I hope to see your cards in the September gallery too!

    BeantwoordenVerwijderen