woensdag 20 augustus 2014

Viva La Verve August #3

Ja... ik ben er weer in, de kaartjes-maken-mood. Dat komt onder andere omdat ik zaterdag naar het Hobbyfestival ben geweest en volgende week vrijdag naar de knotsgekke kaartendagen ga. Ik bedoel, als ik dan knutselspullen ga kopen, moet ik wel bewijzen dat ik er iets mee doe ;-)
Ik heb de schets van Viva La Verve best wel aangepast, maar als je goed kijkt zit-tie er echt nog wel in! Ik stempelde op Vellum, wat ik vervolgens op een scrappapiertje plakte, je ziet het niet heel goed, maar zo is het echt gegaan ;-) 

Jep, I've been making some cards these last few days. Last Saturday I visited a hobby fair and next week Friday I'll be visiting another one. So I have to make sure that I really use that new crafting stuff. 
I changed the Viva La Verve sketch a bit, but I'm sure you'll still find it in my card! I stamped on vellum and put that on a scrap paper. The text says: "I wish you strength in these hard days" (sort of)

Gebruikte materialen:
-Stempel: Different colours
-Scrappapier & Cardstock: Papermania
-Brads: Boekenvoordeel
-Vellum
-Touw
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

I'd love to hear what you think of this card!

Liefs/Love,

Mirjam

PS: Ik heb mijn manuscript opgestuurd... 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam.
    Mooi, je kaart (en ook mooi dat je je manuscript hebt opgestuurd)
    Heel stijlvol, niet te druk, maar toch "af".
    Hoop niet dat je hem gauw nodig zult hebben........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw hij is prachtig! ik kan dat niet zulk soort kaarten maken... ( zie mijn blog staan zulk soort stempels doe ik nog nooit gebruikt hebt)

    liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt wel prachtig, heel eenvoudig, maar heel mooi.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje zeg!
    Leuk dat je weer naar de creatieve beurzen gaat, ik ben naar de KreaDoe geweest, dat was ook erg geslaagd.
    Geweldig dat je script is opgestuurd, hopen dat je snel antwoord krijgt.
    Hou ons op de hoogte he haha.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen